Reklameartikler skal din virksomhed have. Det er en fantastisk måde at give dine kunder en god oplevelse og lade kunderne få noget af virksomheden med hjem.
På den måde kommer de til at huske virksomheden, når de bruger en paraply, en nøglering eller en kuglepen. Det husker dem på jeres virksomhed
Det behøver slet ikke at være bevidst, men at de bliver velkendt med at se jeres logo, gør at de tænker på det næste gang de skal bestille noget, som I sælger.
Du vil gerne give den bedste oplevelse muligt
Der er også en anden side af reklameartikler, som er det ekstra. Vi får lige det ekstra, når vi køber et produkt. Et eller andet vi ikke havde forventet – og hvem kan ikke lide gratis ting.
Det bliver især værdsat, hvis det vi får med, er noget vi kan bruge. Hvis det bare er noget skrammel, har det ikke i nærheden af en lige så stor betydning.
Det giver umiddelbart god mening, at du ikke vil have din virksomhed forbundet med noget skrammel. Derfor vil det klar være at anbefale, at du overvejer kraftigt, hvad jeres reklameartikler skal bestå af.
Skal det være nøgleringe, kuglepenne, powerbanks, paraplyer, eller hvad skal det være. Og måske endnu vigtigere, i hvilken kvalitet skal de være i?
Sørg for, at de reklameartikler, I bestiller, passer nogenlunde til de produkter eller den ydelse, I sælger.
Kom hjem til dine kunder og ind i deres hverdag
Hvorfor er reklameartikler som kuglepenne og paraplyer så effektive? Et rigtig godt svar på det spørgsmål er, at reklameartikler kommer med ind i kundernes hjem.
Om de vil det eller ej, bliver de velkendte med den paraply, den mulepose eller den kuglepen, de pludselig er begyndt at bruge. Når de så vælger en virksomhed næste gang, indenfor det område i sælger, har I et kæmpe forspring.
I har det, som virksomheder altid drømmer om, I har affektionsværdien. Det, der gør, at kunderne vælger en pris over en anden, selvom de måske kunne få mere for pengene det andet sted.
De er vant til jeres logo og har et eller andet forhold til det. Og så hjælper det igen, hvis de reklameartikler, I giver jeres kunder, er af en god kvalitet.
Er de det, vil det ikke kun være affektionsværdien, men også et kvalitetsstempel, der er forbundet med et køb af jeres produkter eller ydelse.
Reklameartikler er nødvendige i en virksomhed
Reklameartikler har altså den her ekstra funktion for virksomheden og for kunden, der er svær at kommer udenom. Det er ikke reklameartiklerne, vi køber, men vi får også dem med.
Vi får noget ekstra. Det indgår måske heller ikke som sådan i jeres marketingsstrategi, men opererer som det ekstra, der ikke lige dukker op, når I spørger kunderne, hvorfor de valgte jer.
Reklameartikler er det ekstra, der har en enorm god og gavnlig betydning for jeres virksomhed hos kunder og samarbejdspartnere.
Derfor er reklameartikler en effektiv måde at skaffe kunder og reklamere jeres brand på.
Skriv et svar